welkom op mijn trip in ausieland!

23 februari 2015 - Goolwa, Australië

Reis was lang maar goed verlopen heb lekker hotelletje geboek in Malaysia Airport

in Koala loempia

bij aankomst opgehaald door Chris en Anne hele Lieve mensen!

wel wat last gehad van mijn jetlag maar is nu al helemaal verdwenen

heel het weekend bij michael en Bianca geslapen. heel leuk weekend gehad. we hebben gebarbecued en en kijkje genomen op het land van mijn neef. er sprongen ook een hoop kangeroes voorbij, heb het kenne filmen.

mijn achter neef en niggie zijn erg groot geworden en aangezien het nu maandag is zijn ze naar school en iedereen is aan het werk, dus zit nu ff op de PC van mijn neef (van zn werk) dit in t evullen.

groetjes aan iedereen die dit leest en ik hoop dat jullie mee kenne genieten

Gr Aajan

1. Reislogger:
    23 februari 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Semsi:
    24 februari 2015
    He arpen leuk man zo.n reislogger..ga het zeker volgen..groetjes aan de fam. Daar
  3. Bert:
    Hoi arjan leuk hoor dat je een site heb we missen je nu al
  4. Pa:
    24 februari 2015
    Hé Arjan, goed idee hoor leuk gedaan en volgen doen we zeker
    groetjes Pa en Ma
  5. Abby:
    24 februari 2015
    Hee me jonge, ben blij dat je het naar je zin hebt arjan.Wens je veel geluk en plezier daar.Groetjes abby
  6. Heidi sis:
    Iiiii seeeee you!!! Met andere woorden we houden je in de gaten gast. Doe iedereen de groeten en hou je taai xxx sis
  7. Semsi:
    Gaaf avontuur ArpenSaw
  8. Carla van den broeke:
    28 februari 2015
    Hey Arjan wat leuk, zo kunnen wij deze reis bijhouden.